680 Yorum: FlixBus
22.06.2022 tarihinde poznan kalkışlı berlin havaalanına bilet almak istedim. Flixbus uygulaması kartımı reddettiği için abimin kartı ile kamil koç sitesinden biletimi aldım. Daha sonra farkettim ki re ... 22.06.2022 tarihinde poznan kalkışlı berlin havaalanına bilet almak istedim. Flixbus uygulaması kartımı reddettiği için abimin kartı ile kamil koç sitesinden biletimi aldım. Daha sonra farkettim ki reddettiğim kartımdan 262 tl para çekmiş. Bunu iade etmeleri için ne yapmam gerekiyor? Öğrenciyim ve erasmustayım burda bir kuruş bile değerli, reddetiği kartımdan para çekti ki telefon numarama onaylama kodu bile gelmedi. Resmen dolandırıcılık bu
Karabük Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisiyim. 18.03.2021 günü İzmir- Ankara seferini yapan ve Uşak’tan 15,15 de kalkacak otobüse Ankara’ya, oradan da Karabük’e 20,40 da Ankara’dan kalkacak olan Kam ... Karabük Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisiyim. 18.03.2021 günü İzmir- Ankara seferini yapan ve Uşak’tan 15,15 de kalkacak otobüse Ankara’ya, oradan da Karabük’e 20,40 da Ankara’dan kalkacak olan Kamil Koç ile gitmek üzere bilet aldım. Ancak çok vahim olaylar yaşadım. Birincisi İzmir’den gelen araç Uşak’a 40 dakika geç geldi. Dolayısıyla Ankara’dan 20,40 da Karabük ‘e bineceğim otobüse yetişemedim. Uşak’tan bindiğim aracın muavini bana destek oldu ve Karabük’e gitmek için bineceğim otobüsün kaptanı ile irtibat kurdu. O da AŞTİ’nin çıkış kapısında beni indirmesini benim bulunduğum otobüsün kaptanına bildirdi. Kaptan beni kapıda indirmeyip perona yöneldi ve elimdeki valizlerle Karabük’e gideceğim otobüsü yakalamak için kapıya kadar koşmamı istedi. Nefes nefese koştum ancak otobüsü yakalayamadım. Adam gibi kapıda indirmiş olsa idi, Karabük’e gideceğim biletim hem yanmayacak hem de vaktinde oluşuma varacaktım. Yeniden bilet alıp gece 24 otobüsünü bekledim. Ben otobüsün gecikmesinden sorumlu olmadığım halde ve vicdansız bir kaptanın beni kapıda indirmeyip ondan sonra valizlerle kapıya koşmamı istemesi ve bu yüzden otobüsümü kaçırmam affedilir bir olay değildir. Şimdi bu olayla ilgili beni Ankara’ya getiren otobüs kaptanından hesap sorulmaz ise babamın arkadaşı olan Uşak’taki terminalin sahibi İsmail Serdaroğlu ile babamın avukatları bunun hesabımı soracaklar. Ayrıca Tüketici yasası gereği ulusal ve yerel basında hem haber yapılacak hem de Tüketici Hakem heyetine ve adli makamlara soruşturma açılacaktır. Kamil Koç’u satın alan Flixbus grubunun buradaki hassasiyetini ve adalet anlayışını göstermesini bekliyoruz. Alperen Alper
Flixbus kamil koçu almadan önce, kamil koç firması daha dakik bir firmayı. Şimdi resmen rezalet! Ankaradan 23 otobüsüne bilet aldım güya saat 5:40 Alibeyköyde olacaktı saat 06 daki arnavutköy servisin ... Flixbus kamil koçu almadan önce, kamil koç firması daha dakik bir firmayı. Şimdi resmen rezalet! Ankaradan 23 otobüsüne bilet aldım güya saat 5:40 Alibeyköyde olacaktı saat 06 daki arnavutköy servisine yetişmek için o saate bilet almıştım. Ama otobüs resmen keyfi olarak 06:15 te indirdi beni ve Servisi kaçırdım haliyle. Sonraki servis saat 08 de dediler ve hiçbir şekilde mağduriyetimi giderecek bir Allah In kulunu bulunmadım. Servis amirliği bu benim sorunum değil, çene yapma dedi. Öğretmenim dersim var 06 daki servise yetişmek için o saate aldım dedimse de hiçbir şekilde beni dinlemedi. Tam bir fiyasko. Metro bile kamil koçtan iyi hale geldi artık.. Çok yazık.
FlixBus değerlendirin!
Lütfen dikkat:
Aşağıdaki yorumların amacı, FlixBus ile deneyiminizi paylaşmaktır, böylece diğer kullanıcılar seçimlerinde bundan faydalanabilir. Lütfen adil ve kibar olun ve nezaket kurallarına uyun.
Tarifeler, fiyatlar ve yolculuklar hakkında bilgi arıyorsanız, arama motorumuzu kullanmanızı öneririz. Bilet satın alma veya seyahatinizle ilgili sorunlarla ilgili sorularınız için doğrudan FlixBus ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz. CheckMyBus aslında şirket tarafındaki herhangi bir eksiklikten sorumlu değildir.