FlixBus için Yorumlar ve Değerlendirmeler

Deneyiminizi FlixBus ile paylaşın
En iyi teklifler %70’e kadar tasarruf et
En iyi seçimler Dünya geneli en çok bağlantı
Kolay ve açık Tek tıkla-Gerçek zamanlı arama
FlixBus
FlixBus ile seyahat eden diğer müşterilerin deneyimleri hakkında bilgi edinin veya FlixBus için kendi değerlendirmelerinizi gönderin.

680 Yorum: FlixBus

Türkiye'deki Derecelendirmeler
3
5 Yıldızlar
4 Yıldızlar
3 Yıldızlar
2 Yıldızlar
1 Yıldız
Uluslararası Derecelendirmeler
677
5 Yıldızlar
4 Yıldızlar
3 Yıldızlar
2 Yıldızlar
1 Yıldız
M, 19.06.2022

22.06.2022 tarihinde poznan kalkışlı berlin havaalanına bilet almak istedim. Flixbus uygulaması kartımı reddettiği için abimin kartı ile kamil koç sitesinden biletimi aldım. Daha sonra farkettim ki re ... 22.06.2022 tarihinde poznan kalkışlı berlin havaalanına bilet almak istedim. Flixbus uygulaması kartımı reddettiği için abimin kartı ile kamil koç sitesinden biletimi aldım. Daha sonra farkettim ki reddettiğim kartımdan 262 tl para çekmiş. Bunu iade etmeleri için ne yapmam gerekiyor? Öğrenciyim ve erasmustayım burda bir kuruş bile değerli, reddetiği kartımdan para çekti ki telefon numarama onaylama kodu bile gelmedi. Resmen dolandırıcılık bu

CheckMyBus-Team, 20.06.2022
Merhaba, CheckMyBus'ın bir Meta arama motorudur : mevcut bütün ver farkli firmalardaki seferleri gösterir, kullanicinin seçtigi sefer, yüklenici firmaya yönlendirilir. CheckMyBus biletleri satmaz sade ... Merhaba, CheckMyBus'ın bir Meta arama motorudur : mevcut bütün ver farkli firmalardaki seferleri gösterir, kullanicinin seçtigi sefer, yüklenici firmaya yönlendirilir. CheckMyBus biletleri satmaz sadece karsilastirir ve kulaniciya sunar. Bu noktadan sonra her sey yüklenici firmaya aittir. Biletin satın alınması, teslimi ve iadesi ile ilgili tüm talepler için, lütfen satici firma ile iletişime geçiniz. Lütfen Flixbus ile görüşün ve destek ekibiyle iletişime geçin. Size kesinlikle gerekli yardımı sağlayacaklardır. Başka sorularınız varsa, lütfen bizimle tekrar iletişime geçmekten çekinmeyin. Saygılarımla, CheckMyBus Destek Ekibiniz


Alperen Alper, 18.03.2021

Karabük Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisiyim. 18.03.2021 günü İzmir- Ankara seferini yapan ve Uşak’tan 15,15 de kalkacak otobüse Ankara’ya, oradan da Karabük’e 20,40 da Ankara’dan kalkacak olan Kam ... Karabük Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisiyim. 18.03.2021 günü İzmir- Ankara seferini yapan ve Uşak’tan 15,15 de kalkacak otobüse Ankara’ya, oradan da Karabük’e 20,40 da Ankara’dan kalkacak olan Kamil Koç ile gitmek üzere bilet aldım. Ancak çok vahim olaylar yaşadım. Birincisi İzmir’den gelen araç Uşak’a 40 dakika geç geldi. Dolayısıyla Ankara’dan 20,40 da Karabük ‘e bineceğim otobüse yetişemedim. Uşak’tan bindiğim aracın muavini bana destek oldu ve Karabük’e gitmek için bineceğim otobüsün kaptanı ile irtibat kurdu. O da AŞTİ’nin çıkış kapısında beni indirmesini benim bulunduğum otobüsün kaptanına bildirdi. Kaptan beni kapıda indirmeyip perona yöneldi ve elimdeki valizlerle Karabük’e gideceğim otobüsü yakalamak için kapıya kadar koşmamı istedi. Nefes nefese koştum ancak otobüsü yakalayamadım. Adam gibi kapıda indirmiş olsa idi, Karabük’e gideceğim biletim hem yanmayacak hem de vaktinde oluşuma varacaktım. Yeniden bilet alıp gece 24 otobüsünü bekledim. Ben otobüsün gecikmesinden sorumlu olmadığım halde ve vicdansız bir kaptanın beni kapıda indirmeyip ondan sonra valizlerle kapıya koşmamı istemesi ve bu yüzden otobüsümü kaçırmam affedilir bir olay değildir. Şimdi bu olayla ilgili beni Ankara’ya getiren otobüs kaptanından hesap sorulmaz ise babamın arkadaşı olan Uşak’taki terminalin sahibi İsmail Serdaroğlu ile babamın avukatları bunun hesabımı soracaklar. Ayrıca Tüketici yasası gereği ulusal ve yerel basında hem haber yapılacak hem de Tüketici Hakem heyetine ve adli makamlara soruşturma açılacaktır. Kamil Koç’u satın alan Flixbus grubunun buradaki hassasiyetini ve adalet anlayışını göstermesini bekliyoruz. Alperen Alper

CheckMyBus-Team, 19.03.2021
Degerli Kullanici, Evet talihsiz bir olay yasamissiniz, bizler kurallar dahilinde hareket etmemiz ve onlara uymamiz gerekiyor, eger siz bu olayda haklarinizin ihlal edildigini düsünüyorsaniz gerekli s ... Degerli Kullanici, Evet talihsiz bir olay yasamissiniz, bizler kurallar dahilinde hareket etmemiz ve onlara uymamiz gerekiyor, eger siz bu olayda haklarinizin ihlal edildigini düsünüyorsaniz gerekli sikayeti iligili mercilere iletin lütfen. Umarim bir daha böyle tatsiz olayla karsilasmazsiniz. Yapayaciniz her yolculugun iyi olmasi dilegi ile.


Semra Tunç , 14.01.2021

Flixbus kamil koçu almadan önce, kamil koç firması daha dakik bir firmayı. Şimdi resmen rezalet! Ankaradan 23 otobüsüne bilet aldım güya saat 5:40 Alibeyköyde olacaktı saat 06 daki arnavutköy servisin ... Flixbus kamil koçu almadan önce, kamil koç firması daha dakik bir firmayı. Şimdi resmen rezalet! Ankaradan 23 otobüsüne bilet aldım güya saat 5:40 Alibeyköyde olacaktı saat 06 daki arnavutköy servisine yetişmek için o saate bilet almıştım. Ama otobüs resmen keyfi olarak 06:15 te indirdi beni ve Servisi kaçırdım haliyle. Sonraki servis saat 08 de dediler ve hiçbir şekilde mağduriyetimi giderecek bir Allah In kulunu bulunmadım. Servis amirliği bu benim sorunum değil, çene yapma dedi. Öğretmenim dersim var 06 daki servise yetişmek için o saate aldım dedimse de hiçbir şekilde beni dinlemedi. Tam bir fiyasko. Metro bile kamil koçtan iyi hale geldi artık.. Çok yazık.

CheckMyBus-Team, 18.01.2021
Degerli kullanicimiz, sikayetinizle ilgili bizlere ulastiginiz ve bilgi verdiginiz icin tesekkur ederiz. Yasadiginiz sorunla alakali CheckMyBus Ailesi olarak cok uzgun oldugumuzu bildirmek isteriz. A ... Degerli kullanicimiz, sikayetinizle ilgili bizlere ulastiginiz ve bilgi verdiginiz icin tesekkur ederiz. Yasadiginiz sorunla alakali CheckMyBus Ailesi olarak cok uzgun oldugumuzu bildirmek isteriz. Ancak konu ile ilgili Kamil Koc firmasina direk ulasmanizi tavsiye ederiz. Bizler sizlere sadece karsilastirma platformu olarak servis verebilmekteyiz. Direk kendilerine sikayeti iletme sansimiz maalesef mevcut degildir. Sevgiler!

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Yıldız ile işaretli alanların doldurulması zorunludur *

Yorumunuz için teşekkürler. Yorumunuz onaylandıktan hemen sonra yayınlanacaktır.

FlixBus değerlendirin!

Lütfen dikkat: Aşağıdaki yorumların amacı, FlixBus ile deneyiminizi paylaşmaktır, böylece diğer kullanıcılar seçimlerinde bundan faydalanabilir. Lütfen adil ve kibar olun ve nezaket kurallarına uyun.

Tarifeler, fiyatlar ve yolculuklar hakkında bilgi arıyorsanız, arama motorumuzu kullanmanızı öneririz. Bilet satın alma veya seyahatinizle ilgili sorunlarla ilgili sorularınız için doğrudan FlixBus ile iletişime geçmenizi tavsiye ederiz. CheckMyBus aslında şirket tarafındaki herhangi bir eksiklikten sorumlu değildir.

Puanınız *

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Yıldız ile işaretli alanların doldurulması zorunludur *


Değerlendirmeniz için teşekkürler. Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Günlük sadece bir adet değerlendirme yapabilirsiniz.

CheckMyBus App

Download Grátis

App Store
CheckMyBus App
Kapat
GPDR CheckMyBus shield

Gizliliginize deger veriyoruz!

Size en iyi otobüs firsatlarini sunmak için CheckMyBus\'u nasil kullandiginiz hakkinda bazi bilgiler topluyoruz. Hizmetimizi gelistirmek ve size kisisellestirilmis bir deneyim sunmak için anonimlestirilmis bilgilerinizi hatirliyoruz.